Aftenklubben

Aftenklubben, en mulighed for dig til at benytte klubben frem til kl. 21:00 på skoledage. For at kunne deltage i aftenklubben, skal du have tilmeldt dig, der er plads til 14 børn med mad og 14 uden mad  i klubben pr aften.

Går du i 4. klasse har du mulighed for at benytte aftenklubben 1 - 2 gange om ugen, efter efterårsferien. Men i 5. 6. og 7 klasse, har mulighed for at bruge den 4 aftener om ugen fra kl. 18.00 til kl. 21.00.

Der er altid aftensmad i aftenklubben. Hvis du skal spise med, kræver det, at du tilmelder dig aftenspisning og der kan max 14 tilmeldte. Sidste tilmelding er kl. 16.30. Det koster 25 kr. at spise med.

Børnene er med i hele processen fra indkøb, til madlavning til den endelige oprydning

I forbindelse med spisning i aftenklubben, har vi nogen få regler, nogle vil kalde det sund fornuft.

1.     Vi spiser når der er sagt: Værsgo,-

2.      Vi holder bordskik også hvis du ikke spiser med dvs.:

3.      At vi spiser stille og rolig.

4.     Vi bøvser og prutter ikke ved boret.

5.      Vi siger tak for mad når vi er færdige med at spise.

6.     Alle hjælper til med at rydde op eftermaden. Der bliver oftest trukket lod om hvem der gør hvad

Aktiviteter/ture: Der foregår forskellige aktiviteter i aftenklubben på de forskellige aftener. Det kan være ture: Fx. klatring, alteration, fodboldkampe, biograftur, m.m. Nogle af turene er gratis og andre er delvist brugerbetalte.  Ellers det kan være aktiviteter i klubben som fx fodboldkamp på vores store bane, FIFA-turneringer, temafilmaftener, brætspilsaftener, kagebagning, basket og meget andet.

Klubben har pt. en minibus som vi bruger til at køre ture med om aftenen.

Personalet: I aftenklubben er det primært medlemmernes egne ønsker og ideer som fylder aftenen, det er personales opgave at støtte og bakke op omkring de forslag medlemmerne kommer med.

Formålet med aftenklubben:  At skabe en aftenklub hvor unge kan være i et trygt og inspirerende miljø.
Et miljø med deltagende og engagerede medlemmer og voksne som er med til at skabe fællesoplevelser og hvor den enkelte har mulighed for at fordybe sig i interesseområder.
En klubkultur hvor venskaber, traditioner, aktiviteter, fællesskaber, glæde og medlemsindflydelse er i højsæde.

Vi glæder os til at se DIG i aftenklubben.