Priser for egenbetaling

Betaling for mad og aktiviteter i klub B29
Den egenbetaling der er for mad og aktiviteter i Københavns kommunes fritids- og junior klubber, kan  betales ved abonnement eller efter forbrug. Klubben tager ikke imod kontanter

Priserne er:

Stk. pris

• Eftermiddagsmad                                  Pris 6 kr. pr måltid
  • Frugt                                                        Pris 4 kr. pr stk.
  • Aftensmad                                              Pris 25 kr. pr måltid

Abonnement priser

• Eftermiddagsmad                                 60 kr. pr måneden
  • Frugt                                                        40 kr. pr   måneden
  • Frit materialeforbrug                           120 kr. pr måneden

Københavns kommune regler vedrørende betaling på klubområdet er som følgende:

Der er 100 % egen betaling på kosten og der er ikke refusion i forhold til friplads

Der er 50 % egen betaling på ture og materialer, her er der refusion i forhold fri plads %

Såfremt I ikke længere ønsker abonnement, skal I huske at opsige det

De nuværende priser er:

Abonnement

Klub B 29 har pt. 3 typer abonnementer.

• Frugtabonnement til 40 kr. pr. måned.
    • Er betaling for et stykke frygt om dagen i den pågældende måned og betales forud.
  • Madabonnement til 60 kr. pr. måned
    • Er betaling for er for en portion mad hver eftermiddag i den pågældende måned og betales forud.
  • Materialeabonnement til 120 kr. pr. måned
    • Er betaling for frit materialeforbrug i samtlige værksteder i pågældende måned og betales forud. Har I hel eller delvis friplads justeres prisen forholdsmæssigt.

Betaling efter forbrug

Priserne i klubben er pt.

• 4 kr. pr stykke frugt.
  • 6 kr. pr portion eftermiddagsmad.
  • 25 kr. hvis man spiser med i aftenklubben pr aften.
  • Ved deltagelse i weekendture er prisen 75 kr. pr døgn for mad.
  • 50 % egen betaling af, indkøbsprisen på vores værksteder.
  • Deltagelse i div. dagsture er 50% af turprisen

Når du sætter penge til forbrug, kan du vælge imellem at sætte dem ind på Madkontoen (M-konto) eller Aktivitets/turkonto (A-konto)

Madkonto (M-konto)

• Er til dit barn kan købe mad og frugt i klubben om eftermiddagen, såfremt I ikke har købt et Mad eller Frugt abonnement.
  • Kontoen bruges også til betaling for mad i aftenklubben.

Aktivitets/turkonto (A-konto)

• Til materialer i Krea – sy  – ture m.m. er der en egen betaling på 50 % af. Beløbet trækkes fra dit barns 'a-konto', som du bedes indbetale til.

Indbetaling til alle konti og abonnement, sker via https://klubb29.easykom.net/login/

Har dit barn hel eller delvis friplads, er der følgende regler i alle Københavns kommunes klubber:

• Der er 100% egen betaling på forplejning også selvom man har hel eller halv friplads.
  • Ved betaling af materialer reduceres prisen i forhold til friplads grad.
    • Ved 0 % friplads, er der 50 % egen betaling af materialeprisen.
    • Ved 50 % friplads, er der 25 % egen betaling af materialeprisen.
    • Ved 100 % friplads, er der 0 % egen betaling af materialeprisen.

Spørgsmål om betaling og lignende kan rettes til vores pædagogiske leder Jutta via B29@sk-6.dk

Brugernavn og adgangskode til easykom forældre-login

Forældre til nye børn får tilsendt logon-information, så snart vi har modtaget jeres mailadresser (KMD)

Mangler du login, kan du skrive til B29@sk-6.dk