Velkomstbrev til nye medlemmer

Kære forældre og medlemmer.

Dit barn ønskes velkommen i Klub B29. Vi håber, at I bliver glade for klubben og vil falde godt til hos os.

I dette velkomstbrev, har vi samlet en masse information som vedrører Klub B29.

Åbningstider

Klubben har åbent mandag til torsdag fra kl.12.00 til kl.21.00 og fredag til kl. 18.00

Når skolen har lukket pga. fridage og ferier har vi åbent fra kl.09.00 til kl.17.00

I ferierne skal jeres barn være mødt ind i klubben inden kl. 11.00

Programmer for aktiviteter i ferierne vil blive lagt på AULA en uges tid før feriestart. Her vil I kunne se hvad der sker og hvad der tilbydes af ture.

Alle ture i ferier er gratis.

Klubbens lukkedage, vil løbende blive meldt ud på AULA

Klub

I klubben kan børnene frit kan komme og gå, og at der ikke er fremmødekontrol. Dvs. at alle aftaler angående gå-hjemtider, små ærinder uden for klubbens område osv. skal du nu selv aftale med dit barn.

Fritidsklubben får IKKE driftsmidler til forplejning og kun delvist til materialer. Derfor er der 100% egen betaling for mad i klubben.

På materialeforbrug er der en egen betaling på 50% af materialeudgiften. Der er dog fripladsreduktion på egenbetalingen på materialeudgiften.

Nedenfor kan du finde brugbare link'

• Se her, hvem er er klubbens primærvoksne.
  • Information til nye medlemmer
  • Klubbens faste aktiviteter og værksteder.
  • Klubbens betalingsløsning til egenbetaling.
  • Klub B29 er en del af FC-Syd
  • Klub B29 er også en del af IBØ6
  • Alt forældre information, sendes via AULA. Se her hvordan du logger på AULA for første gang.

Forældresamarbejdet

Klub B29 prioriterer vi forældresamarbejdet højt, fordi et godt samarbejde giver sammenhæng og helhed i jeres børns liv, når hjemlige oplevelser kan kædes sammen med oplevelser i Klubben. Jeres dybdegående kendskab til jeres barn giver også et uvurderligt bidrag til vores muligheder for at udvikle, støtte og hjælpe jeres barn.

Derfor vil vi gerne tilbyde jer forældre til en trivselssamtale, 3 måneder efter jeres barn er startet i klubben.

I skal selv kontakte klubben hvis I vil benytte denne mulighed.

Vi i Klub B29 glæder os meget til at se jeres barn i klubben og lære jer og jeres barn at kende.

Derudover har klubben sit eget forældreråd, som der er valg et en gang om året. Derudover vil et medlem af forældrerådet være en del af klyngebestyrelsen.

Skulle Du/I have nogen spørgsmål vedrørende jeres barns klub start eller andre specifikke spørgsmål, er I meget velkommen til at kontakte klubben på Telefon 35 26 00 96 eller komme ned i klubben og tage en snak med os.

På vegne af klubbens personale, vil jeg gerne sige velkommen til Klub B 29.

Med Venlig Hilsen

Jutta Wied Hansen